HTML

Online Marketing Blog

Mindent a SEM-nek! Gyakorlati tippek weboldal optimalizáláshoz, avagy hogyan váltsuk pénzre a látogatottságot!

Friss topikok

  • Online Ninja: A likmarketing egy tipikus "méhecskemunka", ráadásul csak nagyon sok idő után megtérülő befektetés... (2008.04.12. 16:21) Linkpartnerség építés
  • bendeguz: Az érdekes, hogy az ügyvédi kamara szigorúan tiltja az ügyvédek reklámozását, ez szöges ellentétbe... (2008.04.06. 20:45) Ajánlat adás
  • KnA: Tetszik az oldalukon a sok csillag, mintha valami banki prospektust olvasgatnek... Nem jo ilyet la... (2007.10.13. 11:05) Kóklerek kíméljenek!
  • PikPok: Hehe, ez jó.:)) Nem egy van ilyen. Mozilla Tidy-val klikkelni sem kell.:))) (2007.09.29. 11:58) Nem valid? Akkor minek...

Csak a hasznot nézd!

2007.10.03. 01:15 sem

Egy szövegíró marketinges oldalán találtam egy bejegyzést - cikket -, amely felkeltette az érdeklődésemet. Már a címében is hirdeti: sikerült egy PPC kampányban 257%-ra feltornászni!

Első gondolatom az volt: ÉS???

Nem azt kívánom nagyító alá venni - a szerző ezt részletesen megtette - , hogy ez minek volt köszönhető, inkább arra szeretném felhívni a figyelmet, hogy önmagában a CTR, az átkattintási arány SEMMIT nem jelent!

Saját tapasztalatból is mondhatom: sokszor volt egy-egy új kulcsszóval romlott a kampány CTR-je, de az összhaszon nőtt. Természetesen a legegyszerűbb esetben, ha pl. ceteris paribus megváltoztatom egy adott kulcsszóra, kifejezésre megjelenő hirdetésem, és nő a CTR, akkor jót húztam (de hangsúlyoznom kell, hogy az egyéb feltételeket változatlanul hagyva!)

Az említett szerző példájához visszatérve: én egy gyengébben teljesítő kulcsszót újra visszavennék, ha hasznot hajt (azaz kattintáson keresztül látogatót, vásárlót, illetve pénzt hoz).

Minden kampány célja csak egy lehet: egy forintnyi költségre minél nagyobb nyereség, haszon jusson. A CTR pedig csak egy mutató a sokból, bár kétségtelenül az egyik legfontosabb!

Szólj hozzá!

Címkék: google sem etarget adwords ppc ctr

A bejegyzés trackback címe:

https://marketing-online.blog.hu/api/trackback/id/tr33184234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása